• Facebook
  • YouTube
ד"ר מימי חסקין – מפגשים ספרותיים ד"ר מימי חסקין – מפגשים ספרותיים
  • דף הבית
  • אודות
  • טיולים ספרותיים
    • טיולים ספרותיים בחו״ל
  • ערבי משוררות ומשוררים
  • הרצאות נוספות
  • מכתבי תודה
  • מאמרים
  • מדיה
  • צרו קשר
  • דף הבית
  • אודות
  • טיולים ספרותיים
    • טיולים ספרותיים בחו״ל
  • ערבי משוררות ומשוררים
  • הרצאות נוספות
  • מכתבי תודה
  • מאמרים
  • מדיה
  • צרו קשר

נגיעה אחת רכה – אהבים בשירה העברית

כְּשׁוֹשַׁנָּה בֵּין הַחוֹחִים, כֵּן רַעְיָתִי בֵּין הַבָּנוֹת. כְּתַפּוּחַ בַּעֲצֵי הַיַּעַר, כֵּן דּוֹדִי בֵּין הַבָּנִים; בְּצִלּוֹ חִמַּדְתִּי וְיָשַׁבְתִּי, וּפִרְיוֹ מָתוֹק לְחִכִּי. הֱבִיאַנִי אֶל-בֵּית הַיָּיִן, וְדִגְלוֹ עָלַי אַהֲבָה. סַמְּכוּנִי, בָּאֲשִׁישׁוֹת–רַפְּדוּנִי, בַּתַּפּוּחִים: כִּי-חוֹלַת אַהֲבָה, אָנִי. (שה"ש, ב', 2-5)

ים של מילים נכתב על אהבה, על עוצמתה, כאביה ושברונה. כיצד בתרבות העברית שרים על אהבה? מה הייתה ההשפעה של שירת האהבה האולטימטיבית של שיר השירים? כיצד גבר שר אהבה? וכיצד אישה? על מה מותר לדבר? וכיצד הדבר השתנה לאורך התקופות?
המפגש שזור ממבחר יפהפה של שירי אהבה ומהסיפורים שמאחורי הקלעים: "הכניסיני", "את אינך יודעת", "התשמע קולי", "ים של דמעות", "עטור מצחך" ועוד.

שיתוף
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
  • Tumblr
  • Pinterest
  • Reddit
פורסם ב: ערבי משוררים
« הקודם
הבא »
אירועים
  • אין אירועים
  • צרו קשר
    עקבו ברשתות החברתיות
    • Facebook
    • YouTube
    סאו אקספרס בנייה,קידום ופרסום באינטרנט
    כל הזכויות שמורות למימי חסקין
    כניסה לוואטסאפ
    1
    שלום , צריך עזרה?
    WhatsApp
    שלום
    צרו קשר ב וואטסאפ ואשמח לעזור לכם.
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס